Lancering nieuwe naam, stijl en logo

Afgelopen donderdag 11 oktober werd de nieuwe naam en huisstijl gelanceerd. Partners werden tijdens deze feestelijke bijeenkomst meegenomen in de toekomstvisie van het bedrijf. Luc Lenferink: “We leggen de focus op partnerships; de samenwerking met onze vaste particuliere klanten, bouwteampartners, opdrachtgevers, leveranciers en kennispartners. Samenwerken is belangrijk om meerwaarde te creëren. Van oorsprong zijn we een traditioneel schildersbedrijf, echter inmiddels doen we veel meer. We hebben steeds meer een adviserende rol aan de voorkant. Dit betekent dat we samen met een opdrachtgever en andere partijen meedenken over de juiste aanpak en dan pas gezamenlijk een proces aanvliegen.” De nieuwe naam ‘Uw onderhoudspartner Lenferink’ past beter bij waar we staan en waar we voor gaan dan het reeds bekende Schilderwerken Lenferink.  

Net als voorheen komen dezelfde vertrouwde gezichten van Uw Onderhoudspartner Lenferink uw werkzaamheden uitvoeren. “We focussen ons op onderhoudswerkzaamheden van woningen in de breedste zin van het woord. We hebben ons eigen onderhoudsteam, met schilders, timmerlieden en glaszetters. Specialistisch onderhoud, zoals dak-, bouwkundige werkzaamheden en loodgieterwerk voeren we met vaste bouwteampartners uit. We kennen elkaars werkwijze en daarmee bieden we meerwaarde aan de opdrachtgever. De organisatie verloopt op deze manier soepel. We kijken niet naar een klus als iets eenmaligs, maar naar een periode van tijd. Het vastgoed is vaak het kostbaarste bezit voor een klant. Waardebehoud over een periode van tijd is dan ook interessant voor onze klant. Het slim uitvoeren van onderhoud is dan ook het devies. Daarvoor maken we meerjaren onderhoudsplannen, waarbij we kijken hoe we in een periode van tien tot twintig jaar of langer, het meest efficiënt onderhoud kunnen plegen. Daar stellen we dan vaak een aantal scenario’s voor op,” aldus Luc. 

Bij particuliere woningbezitters werkt Uw Onder­houds­partner Lenferink al geruime tijd met meerjaren onderhoudsplannen. Voor huiseigenaren is het prettig om gedurende een bepaalde periode, één aanspreekpunt te hebben, waarbij kwaliteit en ontzorging voorop staat. Het is overzichtelijk om een plan in handen te hebben voor tien of twintig jaar. De klant weet exact wat het onderhoud de komende jaren gaat kosten en heeft geen risico op achterstallig onderhoud. Lenferink is aangesloten bij GlansGarant, een landelijke formule, waarbij met een vast maandbedrag betaald kan worden. In de afgesproken periode kunt u altijd rekenen op de­zelfde kwaliteit, ieder jaar is er een contact­moment en zo wordt achterstallig onderhoud voorkomen. Door slimhandelen kunt u bovendien besparen op het meerjarig onderhoud van uw woning. Bovendien hoeft u niet zelf meer te denken: “Ik moet een schilder bellen.” U wordt ontzorgd. 

Intern is Lenferink evenwel innovatief. “De uren van de medewerkers worden digitaal geregistreerd, en de klanttevredenheid wordt met behulp van digitale enquêtes getoetst. “Niet onbelangrijk”, zegt Bob Lenferink: “We kunnen direct ingaan op wat er speelt. Daarnaast zijn we op productniveau altijd op zoek. We zijn applicateur van BioCoat, een nanocoating die bescherming biedt aan betonnen onderdelen en glas. Tevens biedt het kleurbehoud aan onderhoudsarme kunststof en aluminium kozijnen. Als we ergens de potentie van inzien omarmen we het. Ook thermoshield is zo’n product, een verf met een isolerende werking. Het is daardoor energiebesparend en duurzaam. Ook op daken. Je kunt de levensduur van een plat dak hiermee tot wel tien jaar verlengen.” Inmiddels heeft het familiebedrijf 75 mensen in dienst. Luc: “Op onze vaklieden zijn we erg trots, zij vormen de ruggengraat van ons bedrijf. Er zijn er velen die al jaren bij ons werken. Ook hierin zien we onze kernwaarden als langjarig, continuïteit en samenwerking volledig terugkomen.” 

Uw Onderhoudspartner Lenferink
L.J. Costerstraat 35
8141 GN Heino
Tel.nr.: 0572-391246
info@uwonderhoudspartner.nl
www.uwonderhoudspartner.nl

Door Redactie